luni, 16 aprilie 2012

Prietenia dintre băiat şi fată

Există oare aşa numită prietenie dintre fată şi băiat ? Cunosc o mulţime de cazuri când erau (nu neapărat cei mai buni prieteni) ,însă cunoscuţi de ceva timp bun (1-2 ani) şi după această lungă perioadă la acel cuplu apare, aşa o iubire cum parcă viaţa lor depinde una de alta şi nu pot trăi unul fără altul.Însă în acest articol nu vom vorbi despre asta.


Dacă ai evoluat cît de cît de la primele articole sau  în genere în viaţa ta cu fetele, ceea ce te felicit dacă ai făcut-o , atunci sunt sigur că te-ai lovit de un zid şi de unul foarte mare ) el sună cam aşa "Hai mai bine să rămânem prieteni" Fuck off tuturor fetelor care spun aşa ceva.Cînd se simte singură şi nu are cu cine vorbi , te cheamă să ieşiţi împreună , să mai staţi de vorbă sau săi plimbi cîinele. Tu crezînd că aceasta este şansa ta şi că nu trebuie să o scapi , te îmbraci ca un căţeluş şi deodată ajungi la uşa ei. Se poartă frumos cu tine , pe alocuri poate şi flirtează , te roagă s-o petreci acasă , te pupă frumos pe obraz ca mai apoi să-ţi închidă uşa în nas şi să se gîndească la cel care o atrage!


Sfatul meu în această situaţie: Dăo dracului şi uită de ea! Uită uită uită! Repetă după mine! Uită de ea!!! şi acum încă odată uito!


Sper că îţi va prinde bine sfatul meu şi că îl vei urma!


Însă ce dacă suntem încăpăţânaţi şi vrem ca mîndria noastră să se bucure de noi , dacă o luăm ca provocare că de ce ea nu mă vrea? LOL


Voi încerca să te ajut! Dacă ai ajuns a citi pînă aici , înseamnă că te interesează ceea ce apreciez la tine şi ceea ce înseamnă ce eşti bărbat în toată firea!Sunt mîndru de tine!


Deci ce să faci? Cum să faci ca acea fată speculantă să fie atrasă de tine!Deci:
Caută vreun motiv în care să fiţi doar voi doi, un loc intim ceva de dorit la cineva acasă.Caută şi pune ceva muzică liniştită , lentă.La dorinţă poţi să iai o sticlă de vin , nu atît pentru ai tulbura minţile cît pentru ceea ca ea sa aibă motiv pentru ceva rău ce poate să fac.


Caută momentul ei de maximă relaxare , apuc-o de mînă şi zii:
-Simt ceva deosebit de plăcut acum(ea posibil să te întrebe ce)
-Simt cum buzele mele  tind să se lipească de a tale savurîndule , însă încă nu o fac pentru că vreau să savurez emoţiile tale , privirea ta  şi deam continuaţi voi lista romantică (aici poate să aibă o faţă nu prea fericita :D)
Dacă pleacă te duci după ea instantaneu , dacă rămâne înseamnă că ai interesat-o!
Fii puţin agresiv şi zi ceva de genul! Vreau să-mi imaginez cum îţi ating sînii şi cum îţi masez fundul( sigur va urma un comentariu din partea ei , însă nu da o prea mare importanţă
Apoi încearcă să o săruţi ! Dacă te respinge e ok , continuă jocul şi intră şi mai adînc :D
Insistă cu ceva pervers de genu! Imi imaginez cum îţi duc mîna la khm khm ş tu începi a tremura etc


Insistă , instistă , insistă pînă cedează sau pînă te respinge!Dacă totuşi  se întîmplă că te-a refuzat , ceea ce e puţin probabil înseamnă că nu va fi atrasă de tine în viitorul apropiat!Poate nu vei mai vorbi niciodată cu ea , poate va înţelege!


Însă drag cititor al acestui articol, fie că eşti bărbat şi îţi pare interesant şi wow mai repede să încerci , fie că eşti fată şi dacă cît de cît mai cunoscut începi să îţi aduci acum aminte de conversaţia cu mine , am folosit eu vreo tehnică şi etc , am vrut oare eu să te cuceresc sau doar o experienţă , în fine nu contează. NU UITA! MAI SUS E O DEMONSTRATIE A UNU BARBAT ADEVARAT!


NU UITA TU EŞTI BĂRBAT  ! ţi-ai jucat ultima carte, poate nu vei mai auzi multă vreme de acea fată , însă asta aveai de facut! Trebuia sa o uiti de la inceput :D:D




Sry pentru greşeli şi volum , însă scriind acest articol parcă vroiam să scriu să scriu şi să scriu :D
al vostru Dani Cojuhari


;]

11 comentarii:

  1. he he he, tare articol !!! amigo cind mergi in detalii e captivant ... ))))

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit primele 7 rinduri. bred. Daca fata iti spune ”HAi sa raminem prieteni” atunci asta da dovada ca sameţul este un Loh. Pentru că:
    1) nu a cucerito
    2) nu a aleso pe cea care trebuie.
    And yes, eu cred ca daca nu ai aleso pe acea care trebuie, atunci poti liber sa te consideri loh chiar si din punct de vedere material.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă nu eşti pe gustul ei , dacă nu îi place anturajul tău , sau poate nu îi place felul tău de a fi , înseamnă că eşti loh??

    think again

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu ti-am cunoscut aceasta latura de... cuceritor.
    Si totusi ai idei destul de bune... Dan)

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm :D mrs anonim :D

    da poate eu nici nu o am ? :D poate eu copii articolele estea de undeva ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-s copiate... te simt printre rinduri.

      Si da... cuceritor, carismatic, cu multi oameni pe linga si totusi... un om singur)

      Ștergere
  6. sa inteleg c carismatic si cu multi oameni pe linga mine asta sunt eu :D cool ms

    singur ? hmm se poate de discutat fără anonimat şi atunci îţi spun dc vezi aşa )

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok... Dan.
    Vorbim cind te vad.
    De fapt cind am spus ca esti singur ma refeream la tine in general. Ma ierti daca am spus prea multe, probabil ca nu era cazul)

    RăspundețiȘtergere
  8. pentru copile v-a merge, dar nu si pentru HB de 8,9,10

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină