luni, 10 decembrie 2012

Relația: Pierdere de timp sau rutină?


La început vroiam să scriu "pierderea sau savurarea timpului' , însă cred că rutină se potrivește perfect contextual.Deci ce este acea relație de cuplu , despre care atîta se vorbește , despre care atitea cîntece , statusuri și like-uri se pun )) , ce este ea?

Full-Meniu.Din păcate în ziua de azi , a devenit mult prea ușor de a savura acel ''full-meniu'' de plăcere care cîndva includea o relație serioasă , fără a fi într-o relație serioasă.Fără a ține cont de acele obligațiuni practic ,care ar trebui să existe într-o relație.Putem beneficia de sex , afecțiune , grijă foarte ușor și la turații maxime avînd doar o aventură de cîteva săptămîni.

Dragoste egoistă.În genere toată dragostea asta față de sexul opus , este una total egoistă.Normal ar fi ca eu să-i permit persoanei iubite , să facă ce vrea și cu cine vrea  (un potențial viitor iubit al ei) , să-i permit să plece cu el dacă acolo îi va fi mai bine, însă noi ce facem? punem o mulțime de reguli , interdicții și ultimatumuri pentru a îl/o ține alături.Promitem că ne vom despărți dacă face un pas la stînga fără ca să ne  anunțe și nu vorbim cu secolele doar pentru că mîndria noastră e mai presus ca orice.

Rutina.De ce rutină?Pentru că relația are o limită, iar limita este anume acel moment cînd noi continuăm să facem automat unele lucruri , fără a primi acea plăcerea pe care o aveam la început.În fiecare zi aceeași ochi , aceleași mofturi , aceleași gusturi , aceleași atingeri, e plictisitor...

Vîrsta.Care e perioadă potrivită pentru a avea relație serioasă?Foarte des , primesc întrebări ai prietenă?
De ce în puiii mei trebuie eu să am prietenă? Pentru ca să am o relație serioasă , pentru că așa e normal? Pentru că tu erai bou și ascultai interdicțiile prietenei tale și că ai pierdut jumate din perioada adolescenței?
Go an fuckyourself ) no ofence , însă care relație serioasă pînă la vîrsta de 25 de ani?

Aleasa.Ok, mai convins să am o prietenă.Sunt deacord că primești satisfacție cînd cineva îți poartă grijă și cînd îți duce dorul.Acum spune-mi te rog , pe cine să o aleg?Pe acea care vede 100 de cai pe patru roți și îi cade limba jos cu ochii ieșiți din orbită? Sau pe cea care se freacă cu fundul de fiecare bărbat care are un ceas CK(cumpărat de pe ebay cu 10 $), în speranța ca cineva să i-o tragă adînc în acea seară?Sau poate îmi spui tu să cresc acea fată de cînd e mică , inofensiva și inocentă , ca să o cresc așa cum vreau eu, fuckoff eu îs dădacă sau ce în puiii mei.

Realitatea.Poți să alegi să ieși in fiecare zi cu aceeași fată , care nu te surprinde cu nimic nou, de care te leagă doar respect și demnitate , la care nici măcar nu  se excită tot părul de pe corpul tău , la care nu iese nici o scînteie.
Sau poți băgă piciorul adînc în principiile bolnave ale societății noastre și ia și te distrează la maxim.Savurează-ți tinerețe , savureazăte pe tine , savureazăle pe ele și pe mamele lor.Intră în cele mai misterioase uși , joacă la turații maxime , rîde în continuu , cunoaște persoane noi , ai aventuri scurte și fă sex pînă te țin picioarele!!!

2 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină