marți, 25 decembrie 2012

Don Juan

din start spun că acest articol nu este pentru creierul mediu!


Toţi noi ştim istoria renumitului Don Juan , care a avut peste o mie de femei in viaţa sa, iar o noapte cu el se rezuma la un sex teribil de plăcut şi amintiri pe ani intregi.El făcea fericită orice femeie , indiferent că era neagră, albă , catolică , fidelă sau net inferioară.Însă ce întradevăr se întimpla în sufletul său? Ce simţea el cînd satisfăcea mii de femei? Oare era şi el la fel de satisfăcut? a da şi de ce el purta mască ? :D

Însă să revenim la viaţa noastră cotidiană.Oare mai există acel Don Juan şi în zilele noastre ? sau poate măcar mica sa plagiatură , pierdută pe undeva :D ? Evident că există şi el există în fiecare din noi.Însă am hotărît să fac acest articol puţin mai egoist şi să mă simt şi eu puţin Don Juan! )


De ce Don Juan ? Pentru că mă simt Don Juan. Dada tangenţa mea cu el se rezumă la ceea că ele rămîn fericite şi tu nu, însă ţie evident îţi rămîne să te bucuri că ea se bucură.Un strigăt exclamat de ea în timpul sexului , parcă te înaripează şi te face mai macho în acel moment =) sau tremuratul picioarele la fel aduce nişte emoţii de Alpha-Male însă ce primeşti tu?12 % plăcere din sex pe cînd ele 88? sună cam egoist!
2-3 secunde de orgasm şi acela nu la capacitate maximă? e prea puţin! + bonus la toate acestea anume TU  bărbatul care trebuie să seduci , să cucereşti , să ai de tot grijă , să te înjoseşti in unele cazuri şi toate acestea pentru ce?

Şi totuşi de ce Don Juan purta mască?


2 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină