duminică, 24 martie 2013

Vouă fetelor


Vouă fetelor , anume vouă este dedicat acest articol.Anume voi sunteți cele mai firave , cele mai drăguțe și cele mai frumoase creaturi de pe Pămînt.Voi sunteți ceea , ce întruchipează frumosul, însă nu absolutul , pt că fiind absolutul ați fi creaturi moarte fără vreo posibilitate de a mai crește , voi sunteți cu mult peste absolut , sunteți anume acea energie atotputernică care ne face pe noi bărbații mai puternici și mai bărbați.

Da , anume cu ajutorul vostru noi devenim mai bărbați, însă din păcate acești bărbați sunt supraapreciați după vor spune toate femeile.Well nu am nici un dubiu că au dreptate , însă cel mai trist este că doar din cauza lor , al femeilor , noi nu mai putem fi bărbați.

Deci o să mă rezum la mediocritatea mea și egoismul meu de bărbat , pentru a afirma că eu încă nu m-am simțit niciodată bărbat adevărat.Evident , pentru a face o fată fericită , pentru a o îndrăgosti în tine , pentru a spune ceva cuvinte frumoase după care urmează o dedicare plină a trupurilor nu este foarte greu.Trebuie doar atitudine și curaj , restul vine cu experiența.

Am început a citi despre seducție , credeam că asta mă va ajută să mă simt mai bine , mai important , credeam că să poți face toate acestea e ceva de genul WOW.Din păcate m-am înșelat.Am început a mă simți o jucărie scumpă , de care profită ele. De ce jucărică? Pentru că doar ele savurau din relația noastră ulterioară.Eu mergeam fluxului mai departe, spunînd , amăgind , fiind fățarnic și fără vreo intenție oarecare , pe cînd ele erau pline de emoții , contrasturi și multe alte lichide )

Bine , la început asta părea interesant , însă am ajuns într-un moment în care nu vreau să mă simt doar o bucată de carne , am și sentimente și emoții.Din păcate procesul de cucerire și primele cîteva relații intime au fost tot ce au putut ele să-mi ofere.După primele relații , mă simțeam obligat ci nu atras de persoana respectivă.Nu doream să conștientizez , însă începeam să-mi dau seama că ele nu pot nimic mai mult să-mi ofere , ele pot oferi doar corpul lor ,doar plăcerea fizică , doar sex.

Ei bine , o să înceapă să apară replici gen : tu nimic nu înțelegi , șii cu copchilu ista , tu vrei numai sex, tu nai inimă , tu ești monstru.Însă vreau să spun , că intențiile mele erau de o sinceritate rară. Eu doream să savurez mult mai mult decît sexul pe care ele îl puteau oferi, însă din păcate mereu era o liniște totală în sufletul meu.

Poate e de vină mediul care mă înconjoară , poate principiile și percepțiile mele față de viață nu sunt cele corecte și bune pentru a savura toate acestea, însă pot să spun ferm că eu încă nu am cu noscut nici o fată căreai să-i spun că vreau doar să petrec timpul cu ea și doar să o îmbrățișez.

Va suna puțin cam trist și obijduitor toate aceste acuzații , însă dragi fete aici vina tot este a voastră.Înțeleg că toate sunteți unice și nerepetate , însă multe îmi spuneați să mă deschid vouă , să vă las să intrați în viața mea.Well , nu aveți ce caută acolo!

al vostru
Dani Cojuhari
;]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină