miercuri, 30 mai 2012

Just some Bla-bla-bla



Yep.Just some blablabla ). Nu am nici o tema pentru a scri sau vreun mesaj ca sa aduc voua cititorilor , doar vreau sa scriu ).Da, e de vina poate starea de tristete sau mai bine spus melancolie, insa e una placuta ,care te face sa-ti revizuiesti viata si sa-ti aduci aminte ca toti oamenii sunt buni si de la fiecare ai ceva de invatat.


Toti oamenii sunt minunati , indiferent ca ati avut ceva contre , ca te-a inselat prietena si acum nu mai vorbiti , ca te-a mintit cel mai bun prieten nu conteaza , continua sa ii iubesti mai departe pentru ca ei au nevoie de tine.Exact ei au nevoie de tine mult mai mult decit tu de ei , pentru ca ei ti-au gresit tie doar din vina ta.Pentru ca tu nu iai putut tine alaturi de tine si avea grija de ei.Ajuta oamenii , prietenii sau necunoscutii indiferent de situatie , pentru ca e cu mult mai placut sa dai decit sa primesti.


Daca ai ajuns a citi articolul pina aici , deja esti bravo si deja gindesti ca poate ăsta care scrie chiar are dreptate.Incepi sa cauti prin mintea ta toate momentele in care ai fost un om rau , momente in care ai intors spatele cind se cerea doar un simplu ajutor din partea ta.Insa sa nu vorbim despre negativ pentru ca vom atrage negativ.

Vroiam sa dedic acest articol la careva persoane insa voi incerca sa o fac fara nume.Fie treci printr-o perioada grea si gindesti ca, cite lucruri nu ai reusit sa le faci si pe care puteai sa le faci inainte de a pleca .Da , da gindestete ca eu voi suferi daq pleci si eu o sa te astept pentru ca TU esti ceva deosebit ).

Deasemenea altei persoane pe care vreau sa-i multumesc pentru existenta ei , pentru ca nu pot spune concret la ce m-a ajutat ea , insa aportul ei in dezvoltarea mea a fost mare.Iti multumesc draga, chiar daca nu iti pot da acum un raspuns concret la propunerea ta de NOI )))


Well suna a bred acest articol ) insa nustiu cum voi dar eu deja zimbesc , zimbesc pentru ca lumea e frumoasa si tot ce se face, e spre bine.Chiar daca imi vei reprosa ca eu spun asta la toti sau la multi , eu intradevar te iubesc ) si te iubesc in felul meu diferit de altii , ceea ma face si te face speciala!

Chiar daca imi vei reprosa ca eu nu arat emotiile mele care le retraiesc tie , sa stii ca ele sunt indiferent de ce ai facut sau de ce nu ai facut.




Vă iubesc !




al vostru Dănuţu ;]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină