luni, 29 octombrie 2012

5 etape cum să transformi ideea în acţiune


Acest articol este inspirat din cartea lui Napoleon Hill "Think and grow rich" .Deci dragi cititori , mai jos voi scrie 5 etape prin care trebuie să treci , dacă vrei ca ideea ta să se materializeze.Deci , decide-te care e vocaţia ta , pentru ce-ţi trăieşti viaţa ta, care e scopul cel mare al vieţii tale şi urmează paşii de mai jos, scriind pe o foaie următoarele:


  1. Scopul meu din viaţă , îmi este clar şi eu am toate posibilităţile ca să obţin succes.Eu cer de la mine insistenţă , cer ca să nu las puteri pe drum găsind diferite scuze. cer ca să nu las pe altădată, să-mi ridic fundul şi să mă apuc de lucru.EU PROMIT SĂ FAC IMPOSIBILUL PENTRU A OBŢINE CE VREAU.
  2. Eu îmi dau seama că gîndul care zboară acum în subconştientul meu se va transforma în acţiune..Aşa deci în fiecare zi timp de 30 de minute eu mă voi gîndi şi voi simţi acea persoană care vreau  să devin.
  3. Indiferent dacă scopul face parte din categoria imposibilului ,pentru că orice minciună repetată de multe ori devine adevăr.Deaceea  în fiecare zi voi acorda 10 minute acestei etape.
  4. Eu am formulat precis scopul şi nu o să las nici cea mai mică părticică de puteri pînă cînd nu o să obţin succesul.
  5. Eu voi face ca oamenii să creadă în mine şi eu în ei.Eu mă semnez sub această formulă de succes şi promit că o învăţ pe de rost şi o voi repeta în fiecare zi în glas, fiind absolut convins că ea va influenţa gîndul meu , acţiunele mele şi că eu în sfîrşit voi avea succes.

Această formulă are la bază legile naturii care nimeni nu le poate explica.Oricum nu s-ar numi , nu contează , contează doar faptul că întradevăr ea lucrează.Ea e la fel ca energia electrică pentru om , dacă ne putem folosi de ea ne ajută şi ne bucurăm de ea , însă dacă nu ştim cum să ne folosim ea ne poate omorî!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină