luni, 22 iulie 2013

Fidelitatea la înmormîntare


"Prietena mea a murit.Eu nu țin minte să fi avut o tristețe mai mare pe sufletul meu și am jurat că o să-i fiu fidel toată viața mea.La început nu era prea greu.Tristețea mea era atît de mare , încît nu-mi puteam imagina măcar că aș putea săruta pe altcineva.Însă peste ceva timp , o fată a început a fi interesată de mine.La început eram contra și-i spuneam că e frumoasă si ca totul e ok ,doar că e prea devreme.
Aceasta nu a oprit-o prea mult.Ea a continuat să se atingă de mine și plăcut mă atingea cu genele ei foarte mari.Pînă la urmă , am cedat și am sițit-o adînc.Părintele ne-a rugat să ieșim afară , pentru că strigăturile noastre , sărutările și rîsetele încurcau foarte mult altora care plîngeau la înmormîntare."


Prin această istorioară puțin tristă )) vreau să vă arăt că viața noastră e plină de momente frumoase și nici într-un caz să nu le ezitați.Sunteți tineri , frumoși și plini de energie , o perioadă în care vă veți simți mai bine și veți avea mai multe posibilități ca acum - pur și simplu nu există.Lăsa-ți totul să se desfășoare după propriul plac.

ENJOY YOURSELF AND LET THE GAME ON


al vostru
Dani Cojuhari
;]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină