luni, 26 august 2013

Casanova de astăzi


Well fiind ultima lună de vară , am încercat să nu pierd mai nimic și păstrînd tradiția, în august am 'tusit' tare :D.Voi fi in continuare modest pînă la revenirea lui ZIZU și deci nu vom vorbi despre ce făceam eu în acele cluburi , localuri , petreceri ,ci despre ce am observat eu acolo , ceea ce a făcut ca blogul meu și tot ce vreau eu să fac și să vă ofer vouă să prindă și mai mare sens.

Nu vreau să vorbesc despre fetele care majoritatea nici măcar nu merită atenția băieților , cu care nici măcar nu ai ce vorbi și de la care îți rămîne să fii doar măgar , pentru că întradevăr singurul loc în care o poți să o vrei cît de cît este în pat ) pt că altceva de la ea pur și simplu nu poți lua.

Deci să revenim la băieții Casanova de astăzi.Unicul fapt care mă bucură este că unii(chiar dacă foarte puțini) nu se tem să se apropie măcar de cineva și să înceapă o conversație, ceea este de lăudat , însă dacă arunci o privire la cum o fac ,  îți vine să rîzi. Personal nu am făcut nici o singură abordare în aceste săptămîni în cluburi  dar am primit o doză mare de umor  :D

Ce mă irită cel mai mult este faptul că băieții cumpără ceva de băut la fete. Guys go and fuck yourself!!! Prin acest gest , voi demonstrați lipsă de valoare , păreți niște cățeluși care aleargă cu limba scoasă din urma lor , vrînd să le faceți pe plac și să le îndepliniți oricare moft. Nu băieți ,așa nu merge. Vrei să capeți atenția lor și să creezi atracție , fă-o pe ea să-ți cumpere băutură , crede-mă așa ai mult mai multe șanse.

Alții încep a-și aprinde capacitățile de Casanova doar cu 20 de minute înainte de a pleca acasă.Cu o față disperată cum că pleacă singurel acasă , încep agresiv a se apropia de fete practic cerșind să meargă cu ei în altă parte sau măcar să le lase nr de telefon.În unele cazuri chiar dacă se primește ceva , iar fata întradevăr trebuie să plece , din nou cerșesc disperați să mai rămînă cu ei încercînd să o convingă că ei mîine nu îi trebuie să se trezească devreme. Sunteți bărbați în puii mei sau ce ? Demonstrează lipsă de interes față de ea și crede-mă că tot ea va alerga la picioarele tale.

În ringul de dans.Cine în puii mei mai face așa ceva? Să te apropii cu spatele de spatele ei și să-ți începi a freca fundul de ea , cum că asta e un semn de atenție! LOL asta arată așa de prost. Acolo pe 'tanțpol' ele se simt importante , pentru că disperații de băieți stau cu gurele căscate la orice mișcare a lor din fund , deci ele încep a avea BitchShield (protecție de a nu părea ușuratică) și evident va fi greu să deschizi setul.

În fine , mi-a fost foarte vesel tot acest timp , auzind de la cunoscuți  fraze de gen: Eu trebuie să plec pe cîteva luni , hai tu să ieși cu prietena mea :D ... sau hai tu cu vorbitu eu cu banii , sau invitații pe la toate genurile de subpoduri sau saune doar cu condiția că eu găsesc fete ))) în fine e funny :D

Acestea sunt doar cele mai întilnite greșeli mari  pe care le fac băieții noștri.Fetelor , îmi cer oficial de la toate scuze din numele lor și vă promit că o să incerc să fac ca cadre de acest gen să fie cît mai puține.Degrabă blogul nostru trece la o nouă etapă și după cum vam promis vom începe să facem și materiale video.

al vostru
Dani Cojuhari
;]


Un comentariu:

  1. ti-am revizuit postarile draga autor, in opinia mea la varsta ta frageda (presupun, de altfel e trist) ar fi idei ce merita promovate sa zic insa, mai citeste o carte, oi fi doar eu, insa lexicul doar prin citit il dezvolti, iar ideile expuse intr-o alta forma sunt mai eficient receptate. Cineva zicea, ocupandu-te cu aceiasi chestie mereu, eventual vei deveni bun in ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină