miercuri, 12 iunie 2013

Eu am ciclu



Well iată din nou scriu pe blog și idee nu am despre ce să scriu.Poate să scriu despre perioada asta de ciclu care acum o am dacă așa general vorbind.Oricum , pînă acum încercam cît de cît să vă prezintă vouă , ceva informație sau motivație sau ceva să implementez nou în viețile voastre.Astăzi însă , arogantul de mine , nemernicul care se supraapreciază , atotfățarnicul ș atotmaterialistul , care se gîndește doar la coroana sa egoistă , în care el mereu are un plan diabolic și mereu se joacă , vă cere ajutorul vostru.(cer scuze pentru așa de puține păreri de a voastre xD)

Logic ar fi să încep cu începutul , însă care e începutl eu idee nu am . Dacă aș spune că sunt stresat și îmi fac griji pt BAC ar fi minciună xD pt că nu e decît un disconfort.Deci această variantă zboară încă din preliminare.Dacă ar fi lipsa atenție , maybe , mereu eram însetat de atenția oamenilor și blablal , însă în ultimul timp nu am observat o scădere a atenției față de min , ci normal ca tot timpul.

Dacă ar fi să vorbim despre lipsa persoanei iubite , maybe ) însă dacă aș fi trist din cauza că nu am pe cineva ar persista ș ceva doză de bucurie , deci nu e asta.Da da , amuș iară începeți că eu îs monstru , că îs o bucată de carne , că nu am suflet ș balblalba ) o să vedeți că nu e așa xD

În fine , scriind toate aceste adunături de litere care se învîrt acum în capul meu , realizez cît de idiot sînt și ce atitudine negativ am acum.Însă din fericire asta trece , e ca și ceva ore pentru a îmi reîncărca bateriile pentru a avea o atitudine pozitivă :D

Well dragi prieteni , eu oricum vă iubesc pe voi toți care citiți acum aceste cuvinte, chiar dacă nu vă știu , sau dacă vă știu în genere vă ador.Și deam aștept ș eu ajutor ce se întimplă cu mn ori în privat ori aici în mesaje :D

al vostru
Dani Cojuhari
;)

2 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină